Първоначално публикувано от Bobiuzunov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщениеСверих го,но не съм откачал клемата на акумулатора,мислех да го свърша утре,но реших сега следобяда пак да пробвам И този път ИЦС-а реши да ме пусне в Settings и всичко е ОК.
Почвам да мисля че тези коли са с характер и имат собствено мнение.
Ето какво разказва колега от британския форум:
"No doubt, those of you who have worked on you own Alfas will know, that the Devil himself was involved in various design aspects.
He's a busy entity, so how he found time to lend a hand with designing the 166 speaker cover (the large one towards the bottom of the door) I don't know, but you can see his handy work all over it!
So why a post on such a seemingly insignificant item, well you might want to removed it to recover it if the fabric is ripped or replace (as in my case) it if your can't get the fabric. More importantly you will have to remove it to remove the doorcard, yes that's right, there are a couple of screws behind the speaker itself (which itself is held in with 4 screws) that need to be removed in order to take the doorcard off to access such goodies as the lock motors or power window motors. The lock motors as everyone knows is a hot topic on this board.
Anyway removing the speaker covers without breaking them is probably the task that takes the most time of any in the process of removing the door card.
First you must remove the chrome ring around the edge, this is relatively easy to pry an edge up and follow around with your fingers to remove.
The cover itself is held on with 4 clips (and this is where the Devil comes in) which you cannot just pry them out (see photo), well you can't if you one the cover to remain in one piece or damage the doorcard!
The drivers door one is the easiest cover to remove, but to do so you must first remove the power window/mirror control (you don't have to but it makes life easier), this will allow you to see the top of the speaker and importantly two of the clips (top one and one at 3 o'clock position when looking at front of cover). If you push them from the inside of the door out using a large flathead screwdriver you will be halfway there. Pushing them forward exposes a bit of them at the front. Then starting with the top clip use a very small screwdriver (one for mending eyeglasses) to push the inside of the clip in (compresses the clip allowing it to release from speaker frame) do this as close to the front face of the cover as possible as this closes the open end of the clip and keeps it from catching the speaker frame and gently pull the cover forward at the top, this releases the first clip. Next do the same with the 3 o'clock clip. Having freed those 2 clips the next two are easier to get to. I found the one nearest the hinged door edge (9 o'clock) easiest to reach next because you can then see it. Finally with three out the bottom one is easy to see and again press the clip in from front of the clip and off it comes!
The other doors are slightly harder, this is because the window control mechanism is much smaller and does not afford you access to the clips from the back as the drivers door does. In this case, once again remove the chrome ring and then gently prise around the cover, being careful not to mark your doorcard. You will find that the clip nearest the door hinge (9 o'clock position) is the easiest to see and so remove it first, again work your eyeglass screwdriver in depress the clip (from inside out) and gently pull forward. Then do the same with the opposite clip (9 o'clock) as you will now have enough access to it, then the top clip will be accessible and finally the bottom one.
The whole process should only take a couple of minutes per cover, rather than 20+ minutes and significantly reduce the risk breaking the cover or damaging the doorcard area around the speaker."
.....
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Колеги, някой от София да е ходил да гледа тая мръсница?
Май само тя остана от тия дето са на пазара, която да не съм погледнал.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4pdpnb
Говорих с джамбазина и в събота ще я погледна профилактично. Той отрича да има каквито и да е проблеми по колата -турбо, автомат, окачване- всичко било 6.
Ако някой е ходил и е открил нещо, може да сподели да знам за какво да се оглеждам и за какво да се дър;ям с продавача за ценатаSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Не съм ходил да я гледам, ама като собственик на такава същата - добре изглежда на пръв поглед.... Само дето километрите и са измислени, но това си е ясно. Провери като седнеш да покараш - автоматът трябва да се превключва въобще без да усетиш нищо. Ако има дори и леки удари или го усещаш ясно как превключва, то навярно има проблем. За друго ако мога да съм полезен...AR 166 2,4 jtdm
NT II 2,7 tdi
Peugeot 206 1,1
AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЗа дебитомера направи лог докато караш колата при по-висока скорост.
http://dox.bg/files/dw?a=724217339a
http://dox.bg/files/dw?a=c320d372fd
http://dox.bg/files/dw?a=ed5674e3c8
И благодаря предварително.
п.п. Тези логове ги правих от 1-ва до 4-та до към 4500-5000 оборота. Предполагам, че е достатъчно.За повече нямаше път.
Снощи ходих до Шумен и на магистралата можеше да го направя на макс ама не се сетих да взема лаптопа и кабела.Иначе днес пак имаше грешка Р0101.Виждам, че са занижени постигнатите стойности ама ... да каже някой по-разбиращ.ЕГР-според мен работи нормално.Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 19:35.
Comment
-
Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщениеНе съм ходил да я гледам, ама като собственик на такава същата - добре изглежда на пръв поглед.... Само дето километрите и са измислени, но това си е ясно. Провери като седнеш да покараш - автоматът трябва да се превключва въобще без да усетиш нищо. Ако има дори и леки удари или го усещаш ясно как превключва, то навярно има проблем. За друго ако мога да съм полезен...Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщениеБлагодарско човек. Ще я карам в събота, ако ми дадат де, щото няма номера като гледам. Там съм се фокусирал, върху автомата щото само там нямам хал-хабер. Ще пиша какво е станало, но посмъртно няма да платя повече от 5500 за нея, щото е без регистрация, еко такса, преглед, ГО и без обслужване, оборудване и тн. Демек минимум, в идеалния случах без да има повреди +1500 лева към цената на табелата
Аз като купих моята уж всичко гледах, пък се оказа ходовата дроп. За около 2000 лв. я оправих. Смяна на консумативи - ремъци и филтри ти е около 500 лева. Предполагам тия неща ги знаеш, но да споделя за всеки случайAR 166 2,4 jtdm
NT II 2,7 tdi
Peugeot 206 1,1
AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex
Comment
-
Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщениеТо и да не караш, ако удря автомата - ще почустваш. Ако е пазен до сега - има после прости правила за експлоатация - ще те кара и тебе дълги години. Обаче ако е тръгнал отнякъде отиваш на 1500 + само за него. Гледай лампичката - една червена в ляво на таблото със стърчаща сопа - сигнализира за грешки в автомата. Въобще ако можеш да намериш кабел за диагностика ( 40 лв от интернет) и лаптоп - пиши ми на лични да ти пратя нещо за проверка на автомата. Хем ще видиш всичко по колата което може да се види с програма...
Аз като купих моята уж всичко гледах, пък се оказа ходовата дроп. За около 2000 лв. я оправих. Смяна на консумативи - ремъци и филтри ти е около 500 лева. Предполагам тия неща ги знаеш, но да споделя за всеки случайSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщениеНаправих днес няколко лога.Дано да свършат работа:
http://www.megafileupload.com/en/fil.../123n-csv.html
http://www.megafileupload.com/en/fil...hhhhh-csv.html
http://www.megafileupload.com/en/fil...jjjjj-csv.html
Чака се 15 секунди и по-надолу има линк за download. Ако има проблем със свалянето кажи да ги кача другаде.
И благодаря предварително.
п.п. Тези логове ги правих от 1-ва до 4-та до към 4500-5000 оборота. Предполагам, че е достатъчно.За повече нямаше път.
Снощи ходих до Шумен и на магистралата можеше да го направя на макс ама не се сетих да взема лаптопа и кабела.Иначе днес пак имаше грешка Р0101.Виждам, че са занижени постигнатите стойности ама ... да каже някой по-разбиращ.ЕГР-според мен работи нормално.
Comment
-
Колеги, вече оригиналният ми алфа ромео акумулатор след 14 години вярна служба е почти мъртвец.Днес го свалих да го позаредя малко.Той е 12v, 100Ah, 470A и на негово място сложих един 12v, 50Ah, 420A и направо върти двигателя та го скъсва.Може би защото е на малко повече от година и според вас как ще се представи това малкото Магнети Марели в студовете?Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщениеКолеги, вече оригиналният ми алфа ромео акумулатор след 14 години вярна служба е почти мъртвец.Днес го свалих да го позаредя малко.Той е 12v, 100Ah, 470A и на негово място сложих един 12v, 50Ah, 420A и направо върти двигателя та го скъсва.Може би защото е на малко повече от година и според вас как ще се представи това малкото Магнети Марели в студовете?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment